renebeltjens.reismee.nl

Vervolgverhaal van de 21e juni.

In mijn eerste verhaal ben ik niet helemaal correct geweest m.b.t. de route. We (Roberto de Italiaan en ik)zijn vanmorgen in Castojeriz vertrokken om 8.30 u en om 16.30 u aangekomen in Sahagun ineen Albergue (nu correct geschreven; voorgaande spellingen waren onjuist). Na een frisse start vanmorgen hebben we de hele dag volop zon gehad en mooi vlak en rustig kunnen fietsen. (2 vingers in de neus).We zijn over de Meseta gereden en hebben onderweg genoten van de vlakte, de rust en de afwezigheid van auto´s en motoren. We hebben grote stukken van de pelgrimsroute voor wandelaars kunnen volgen met prachtige in volle bloei staande bermen en vele prachtige vergezichten.Je komt op plaatsen waar je tijdens een normale vakantie echt naar op zoek moet.Er waren zeer veel pelgrims onderweg van wie we er ook veel gesproken hebben tijdens tussenstops waarbezienswaardigheden waren. Ik heb mensen uit de USA, Canada, Z- Korea, Australie, UK, eigenlijk uit alle windstreken gesproken, ieder met zijn eigen verhaal, achtergrond en motivatie. Mooi,om ook je eigen ervaringen met anderen te kunnen delen en hun ervaringen aan te horen en erop te reageren. Het is een geweldige belevenis.In de Albergue, gisteren en ook eergisteren, kon je's avonds eten, slapen en 's morgens ontbijten voor een donatie die je zelf kon bepalen, afhankelijk van wat het je waard was. Beide plaatsen waren uitstekend. Er zijn tot nu toegeen overnachtingsplaatsen geweest die voor mij negatief scoorden. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

Reacties

Reacties

Felix Willems

Dag René,

Geweldig leuk voor mij om een aantal foto,s te zien waar ik een kleine 2 jaar geleden op dezelfde plaats heb gestaan en gezeten. Ik zie nu ook veel herkenbare plaatsen langs komen. Ook heb ik de prachtige azuurblauwe luchten weer gezien, prachtig.
Ik moet zeggen dat de bermen er veel mooier uitzien dan in augustus en september, de maanden dat ik er gelopen heb. Het gaat je goed af, ook met het vrouwelijk schoon, dus geniet nog maar een weekje met volle teugen. Ben al heel nieuwsgierig naar je overige foto's.
Hartelijke groetjes,
Felix en Syta

Bernadette

hahah, René, zo geit dich det. Zo gauw esse euver geldj begins...en waat 't kos, buite die vrouwluuj det oet. René, ze haet nach sjteeds goow zin, mer de ringk keumpt d'r..of ze wils of neet. En gein awd iezer sowie Lei sjrief..hahaha..Ze haet erg good op 't hoes gelet, en zellefs good óngerhawte..!! Geneet vanne zon, want die gif 't noe veurluipig wao 's doe bös , 29,29, 28, 27 graden. en kiek daalik oet veur 't wierookvaat det langs dien oor zjwengelt in Santiago....sjoon foto's...Detje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!