renebeltjens.reismee.nl

Van Bolerado naar Burgos en verder.

De kathedraal van Santo Domingo de la Calzada bezocht en de hen en de haan bewonderd. Prachtige kerk.Er is veel te zien, zowel van binnen als van buiten. Ook de geweldige kathedraal van Bugos bezocht en de vele kunstschatten die er bewaard worden, zeer indrukwekkend allemaal. Ik heb er anderhalf uur rondgelopen, zoveel is er te zien. Bij aankomst in Burgos hoorden Roberto, de Italiaan en ik, muziek klinken in de verte. We zijn in de richting ervan gereden en kwamen uit bij een open dag van de militairekazerne van Burgos. Een Spaanse generaal, zoals hij zich voorstelde,zag ons en kwam in gesprek met ons. Als we zin hadden, konden we gratis naar binnen om materieel en historie van het leger te bewonderen. Dit hebben we gedaan. Van de bezienswaardigheden heb ik allemaal foto´s gemaakt, maar ik kan ze hier niet op internet zetten. Internet wordt steeds moeilijker en ik betaal, ze vragen soms 1 euro per 15 minuten. Momenteel is het weer goed, nog wel wat fris.11 uur in de morgen, maar de zon schijnt volop en dat belooft veel goeds voor de rest van de dag, wat het weer betreft. Ben nu in Fromista en op weg naar Carrion de los Condes. Gonny, Jo en Marcel, bedankt voor het sponsoren van fotoruimte. Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik mooie foto's plaatsen. Marcel, zoals je misschien hebt gezien, St. Christoffel vangt soms de regen- of zweetdruppels op, die op het stuur vallen.

Mam, van harte gefeliciteerd met uw 84e verjaardag!

Iedereen bedankt voor de steun die jullie me geven in jullie reacties.

Adiós

Reacties

Reacties

Dennis

Ha pap!

Goed te horen dat het weer beter wordt!
Ook ben ik blij dat je met Roberto, de Italiaan, misschien wel de surrogaat-zoon hebt gevonden die WEL met jou wil fietsen! haha.
Heel veel plezier nog en tot gauw!!!

Groeten,

Dennis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!