renebeltjens.reismee.nl

Tocht van Melick naar Huy

Vertrokken met zon, bewolking en teveel tegenwind maar het ging lekker. In Belgie wat heuveltjes die goed te doen waren. Genoten van het landschap. De Garmin GPS ingesteld op touristische routes. De laatste 4 jaar niet meer lek gereden, maar ter hoogte van Vise een stuk ijzerdraad in de band. Dan is het mooi dat je de indeling van de 5 tassen op papier hebt staan. Maar met alle tassen langs de weghelemaal uitgestald leek ik klaar voor de rommelmarkt. Drie kwartier verder ging het dan toch richting Huy waar ik om 6 uur aankwam. Gevraagd naar een camping. Werd 5 km op weg gestuurd naar een camping die al jaren niet mer bestond. Dan maar in het winkelcentrum gevraagd naar chambre d hotes. (Ja de toetsen zitten hier anders dan bij ons) In Rue de huppeldepup nr 5 inderdaad een chambre..... met zelfs een Jacobsschelp op de deur. Aangebeld; Of ik gereserveerd had, nee dus. Ik liet de heer nog mijn schelp zien die ik aan mijn fiets bevestigd had, maar ook dat mocht niet baten. Al verder fietsend het bureau de tourisme. Een brug,2rotondes en 10 km verder stond ik op een camping. Het badgebouw was erg krakkemikkig en deur hing nog net aan een scharnier vast. Maar er was een douche met warm water. En dat alles voor 3 euro en een mooi uitzicht op la Meuse.Wat wil je nog meer.

Gr, Rene

Reacties

Reacties

Felix Willems

Beste René,

De mensen uit Rue de huppeldepup nr.5 vonden natuurlijk dat je er veel te sjiek uitzag. Je mooet eerst nog wat dagen door het stof rijden en een minder fris gezicht trekken, dat van een arme pelgrim, wedden dat ze je dan wel binnen laten. Bovendien wordt de invloed van St. Jacobus sterker narmate je dichter bij Santiago komt. Hou de moed er dus in.
Groetjes,
Felix en Syta

Hans en Hanny Aarts

Hallo Rene, heel leuk je verhaal te kunnen lezen.We hadden al e.e.a. van Hettie gehoord.We hopen dat het weer beter wordt, de voorspelling is in ieder geval goed.Heel veel succes verder en we hopen dat je geen last meer hebt van je knie.Tot de volgende keer,
groetjes van Hans en Hanny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!