renebeltjens.reismee.nl

foto s

Reacties

Reacties

Charlotte

Hallo René,

Ik zie nu pas de foto waarin ik ook voorkom, je ziet je kunt nog zo ver fietsen als je wilt, ik blijf je achtervolgen, maar zolang het maar op een menukaart is kan het geen kwaad. Inmiddels José, ook een Santiago pelgrim en oud collega van me, ik heb je over haar verteld. Op de hoogte gebracht van je avonturen en bijna ongelukken, ze herkende het meteen en was blij toen ze dat stuk weg achter zich konden laten. Blijf maar goed uitkijken, want je weet nooit of andere weggebruikers dit ook doen. Hou je taai en tot je volgende verhaal.

Charlotte.

Gonny & Cor

Hallo Rene,
Onze vakantie Middelandse zeecruise zit er op en heb toch even voordat we de camper pakken en een week erop uit trekken even alle verhalen doorgelezen en foto's bekeken..
Wat een belevenissen, pech met het weer, geluk met de bijna ongevallen. Dat engeltje blijft maar goed op je schouder zitten hoor.
Ik hoop dat je eindelijk het stralende weer krijgt wat wij hebben gehad want iemand die zo'n prestatie neerzet verdient echt beter. Als ik zie wat er in Nice gbeurd is na dat slechte weer niet te geloven en wij hebben daar aan de boulevard gezeten in de heerlijke zon. Daar aan is te zien dat er in een paar dagen veel kan veranderen.
Voor de 23e juni (jullie trouwdag) hoop ik dat het zonnetje je letterlijk en figuurlijk zal vergezellen .

Bernadette

Hiej is ´t vandaag auch erg koud, net de verwerming get aangezat. Vanmorgen haet de hermeniej de letste neut gesjpeeld veur Beulen, en vanmiddig haet Oranje 1/0 gesjpeeld.René, wat fiets doe hèl..doe bös noe zo dao, gank nach ins mit get meer luuj óngerwaeg aanne kal..en dót det tempo get ómleeg zo det veer weer ins ein hilarisch verhaol kriege..veer wunsje dich väöl fijn dinge oet de natuur..flora, fauna en good waer. Herm en Detje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!